My Village | Kabelbaanhoes LED Chalet

Merk: MY VILLAGE
€ 22,95

incl. BTW

The item you wish to purchase is temporarily out of stock. We would be happy to notify you as soon as the item is available.

Niet op voorraad

Leverbaar - in 1-2 (werkdagen) bij je thuis

  • Artikelnummer: 34_MYSK01
  • Vragen? Bel onze klantenservice op (0546) 24 12 26
  • Dit product wordt geleverd door: Gartentraeume Online B.V.

De MyVillage kabelbaanafdekking LED-chalet | voor uw miniatuur winterlandschap

Personaliseer uw Jaegerndorfer kabelbaan (JC83288, JC83289, JC83290) individueel door een afdekking over uw dal- en bergstations te plaatsen. De hoes bestaat uit stukjes schuim die in elkaar gezet moeten worden. Daarnaast worden er twee LED-lampen meegeleverd voor extra sfeerverlichting. De benodigde batterijen (2 x AA) worden niet meegeleverd.

Tuindromen is aangesloten bij Trustedshops, daarom is je bestelling 30 dagen kosteloos verzekerd

Meer informatie
Merk MY VILLAGE
EAN code 8717545196151
Levertijd (werkdagen) 1-2
Shipment type Standaard pakket - 6.95€
Kleur Bruin
Materiaal Kunststof
Garantie 12,00 J
Lengte 43,00 cm
Breedte 31,50 cm
Hoogte 4,00 cm
Gewicht 0,92 kg
Land China

Informatie over het retourneren als het je niet bevalt

  • Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aangeven voor retour, mits de artikelen ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
  • Ga naar onze retourmodule en voer je bestel-e-mailadres en bestelnummer in.
  • Je retouraanvraag wordt binnen 1 werkdag beoordeeld. Indien goedgekeurd, kan je het pakket retourneren.
  • Er is door DPD een retourlabel voor je aangemaakt, of je kunt je retourzending zelf op eigen kosten naar ons terugsturen.
  • Zorg ervoor dat de producten binnen 7 dagen na aanmelding van de retourzending worden geretourneerd.
  • We betalen je terug op dezelfde manier als waarop je betaald heeft nadat we je retourzending hebben ontvangen.

Informatie over retourzendingen in geval van schade

  • In onze retourmodule kan je eenvoudig een aanvraag doen en aangeven wat er mis is met uw producten en welke oplossing je graag wenst .
  • Neem zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, contact met ons op.
  • Als je verdere hulp nodig heeft, verzoeken wij je rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld daarbij je vraag, uw bestelnummer, het artikelnummer (of de naam van het artikel) en, indien van toepassing, foto's van het beschadigde artikel.
Andere producten die mogelijk iets voor u zijn!